вторник, 23 апреля 2013 г.

Mesaj pentru...EL_))*

               “Mă doare tot ce iubesc acum pentru că presimt în orice frumuseţe sfîrşitul,                                                dar poate că aşa arată adevărata iubire.”   Octavian Paler                           

           L-aş iubi pentru că n-ar avea nimic din bărbatul ideal pe care îl visam cu ani în urma… Nu ar fi cel mai frumos şi nici cel mai rîvnit, dar la braţul lui m-aş simţi eu cea mai frumoasă şi mai invidiată femeie din lume. L-aş iubi pentru că nu este  perfect,  dar este perfect pentru mine şi alături de el viaţa ar fi mai frumoasă decît mi-aş fi imaginat-o vreodată. L-aş iubi pentru pasiunea pe care o pune în tot ceea ce face, pentru ambiţia lui şi aş fi mîndră că sunt iubită de un bărbat ca el. L-aş iubi pentru că ar iubi la mine lucruri pe care eu nu le-am văzut niciodată, nimicuri pentru care nu m-a mai iubit nimeni pînă atunci…frumuseţea mea ar fi în ochii lui. Aş fi recunoascatoare vieţii pentru că l-am întîlnit şi le-aş mulţumi oamenilor care m-au făcut să plîng în drumul meu spre el…aş înţelege “De ce?” şi m-aş uita în urmă zîmbind. L-aş iubi pentru că iubirea lui m-ar face să fiu mai bună. L-aş iubi şi iubirea lui mi-ar fi de ajuns.
           L-aş iubi pentru că nu m-ar lăsa să fac întotdeauna ce vreau…nu mi-ar spune “cum vrei tu”, “unde vrei tu”, “cum crezi tu” şi nu i-ar fi teamă să-mi spună “nu”. L-aş iubi pentru că ar fi cel mai aspru critic al meu şi pentru că alături de el aş deveni zi de zi un om mai bun şi mai femeie. L-aş iubi pentru că alături de el lumea ar fi mai frumoasă…nu mi-ar mai păsa că în jur oamenii sunt răi, mincinoşi, prefăcuţi şi aş trece zîmbind prin viaţă. L-aş iubi pentru că după cea mai urîtă zi, odată ajunsă în braţele lui aş simţi că toate trec… L-aş iubi pentru că mă ia de mînă atunci cînd mergem pe stradă şi mă ţine strîns în braţe atunci cînd altcineva se uită după mine. L-aş iubi pentru că mă mîngîie pe păr şi mă sărută pe frunte…pentru că îi e drag copilul din mine şi iubeşte femeia care sunt.
           Alături de el mi-ar fi teamă de fericire. L-aş iubi cu teamă că visul s-ar putea termina şi aş simţi o strîngere de inimă la gîndul că poate într-o zi el n-o să mai fie lîngă mine. M-aş gîndi cu groază că iubirea nu se cumpără, dar se plăteşte scump şi că marea fericire de azi ar putea fi suferinţa de mîine. Dar l-aş iubi atît de mult, încît nu mi-ar păsa dacă a doua zi m-ar distruge...
Dar ACUM <Îl Iubesc> şi aş şti că nu ar face asta.
   L-aş iubi, dacă …
...Şi fiecare are un DACĂ al său… ))!~



Комментариев нет:

Отправить комментарий