среда, 22 мая 2013 г.

Cît de puternică este femeia de azi...?

 
Cît de puternică, cît de bună, cît de perseverentă, cît de inteligentă, cît de familistă poate fi o femeie în ziua de astăzi? Iar lista cu întrebări poate continua... În ultimele decenii, femeia s-a dezvoltat foarte mult. Trăim într-o lume în care femeia a trecut de la cratiţă la curajul de a arăta că poate mult mai mult.
Sunt foarte multe situaţii în care femeia stăpîneşte mult mai bine o situaţie decît un bărbat, ea nu se lasă copleşită de greutăţi, de suparări sau alte lucruri care ne apasă în viaţă. Sunt multe situaţii în care femeia nu cedează şi ştie cum să aplaneze conflicte, cum să aibă grijă de familie, ce atitudine să adopte la locul de muncă etc.
            Mie, una, îmi plac acele femei care ştiu să fie feminine, să fie elegante, să aibă o carieră, dar în acelaşi timp să ştie să-şi clădească şi o familie. Îmi plac femeile care sunt stăpîne pe ele şi nu se pierd, care rămîn în picioare după orice lovitură primită în viaţă. Eu sunt o plîngăcioasă, o recunosc. Adeseori am primit sfaturi să nu mai fiu aşa. Dar pe mine asta mă întăreşte. Plîng pentru a mă linişti, pentru a mă descărca. Apoi găsesc soluţii şi ce credeam eu că mă va doborî de fapt ma făcea de două ori mai puternică.

Комментариев нет:

Отправить комментарий