пятница, 10 мая 2013 г.

Clipe....

Astăzi am primit un text foarte frumos pe mail.
Citindu-l am înțeles foarte multe dintre 
atitudinile mele anterioare, dintre zbuciumurile 
mele interioare, mi-a fost iarăși clar cum de puține 
ori aveam răbdare și ofeream timpului timp...
Apoi am ieșit din acest blocaj al amintirilor și al sentimentelor și m-am abandonat. Am înțeles că realitatea e exact așa cum o percep eu acum, că fiecare lucru e exact așa cum îl pot înțelege eu în acest moment al evoluției mele. Mai tîrziu, datorită maturizării și a dorinței de nestapînit de a-mi însuși o bogată experiență, multe cunoștințe, de a dezvolta mereu un caracter integru, toate aceste experiențe prezente vor căpăta o viziune mai amplă, mai obiectivă și mult mai înțeleaptă. 
Dar frumusețea deplină se află acum în prezent,în modul de a gusta fiecare clipă și de a o lăsa să mă cuprinda..

Комментариев нет:

Отправить комментарий